کلیه کالاها، قبل از ارسال، توسط پرسنل فروشگاه گلدن مزون بررسی و بعد از اطمینان از سلامت فیزیکی و فنی کالا ، پلمپ ، بسته بندی و برای مشتری ارسال می شود .
( نمونه کالای بررسی و پلمپ شده توسط فروشگاه گلدن مزون )
هیچ یک از اقلام خریداری شده از فروشگاه آنلاین گلدن مزون امکان مرجوعی ندارند فقط در شرایط ویژه با بررسی و کارشناسی مسئولین پشتیبانی در صورتی که کالا امکان تعویض و جایگزینی را نداشته باشد مشکل پیش آمده بررسی و تیم گلدن مزون این امکان را برای مشتری قائل می شود تا کالا را عودت دهد.
هزینه کالا پس از طی مراحل اداری و پروسه ی مالی و حسابداری طی چند روز عودت داده میشود.
درصورت طی مراحل مذکور میبایست حتما شرایط زیر لحاظ شود:
1- اقلام خریداری شده میبایستی به صورت صحیح و سالم مرجوع شوند
2- عدم جدا نمودن تگهای قیمت در هنگام مرجوعی
3- عدم مخدوش شدن کالا در هنگام مرجوعی
4- پوشیده نشدن لباس در زمان تحویل کالا
5- نگهداری فاکتور فروش و تحویل اصل یا کپی آن به گلدن مزون
6- عدم وجود اثری از عطر یا لکه بر روی لباس
7- حداکثر زمان تعویض یا عودت کالا( در صورت تایید گلدن مزون) 3 روز کاری از دریافت کالا یا 7 روز کاری از زمان ثبت سفارش است.
کالاهای زیر قابلیت تعویض یا مرجوعی را نخواهند داشت:
7-1- لباسهای زیر زنانه ( این مورد شامل جوراب هم میشود)
7-2- اکسسوریهای زنانه که تماس مستقیم با بدن دارند
برای تعویض یا مرجوعی کالا میبایست پیش از اقدام به عودت با کارشناس مربوطه صحبت نمایید بدیهی است کلیه مکالمات شما در جهت بهبود خدمت رسانی ما به شما ضبط خواهد شد.
توجه داشته باشید سفارش جایگزین باید معادل یا بیشتر از سفارش اولیه باشد. در صورت بیشتر بودن مبلغ، مابه التفاوت به صورت آنلاین (کارت به کارت) باید پرداخت گردد. و در صورت کمتر بودن مبلغ سفارش جدید، هیچ وجهی استرداد نمیگردد و وجه مازاد در کیف پول آنلاین مشتری ذخیره میگردد.
قوانین مغایرت در کالا
مغایرت در کد کالا، رنگ، سایز و طرح شامل قوانین تعویض کالا میباشد. و در صورت عدم موجودی سفارش جایگزین شامل مرجوعی می شود و مبلغ آن طی چند روز و طی کردن پروسه مالی و حسابداری به حساب مشتریان واریز میگردد.
لازم به ذکر است جهت تعویض کالا و مرجوع آن در صورت عدم موجودی کالا، بسته بندی باید به صورت اولیه و بدون جدا شدن تگ محصول و رسید خرید ارسال شود.
برای استفاده از آیتم مغایرت در کالا نیز باید طی تماس با اپراتور مشکل را گزارش دهید .
قوانین در مورد معیوب بودن کالای ارسالی
در صورت معیوب بودن کالا، مشتریان محترم باید ظرف حداکثر ۲۴ ساعت مراتب را با کارشناسان خدمات پس از فروش در میان گذاشته و راهنماییهای لازم جهت عودت کالا و سفارش جایگزین را کسب نمایند.
در صورت عدم موجودی سفارش جایگزین مبلغ آن طی چند روز و طی کردن پروسه مالی و حسابداری به حساب مشتریان واریز میگردد.
لازم به ذکر است جهت تعویض کالا و مرجوع آن در صورت عدم موجودی کالا، بسته بندی باید به صورت اولیه و بدون جدا شدن تگ محصول و رسید خرید ارسال شود.
نحوهی ارسال کالای مرجوعی
کالای مرجوعی بایستی بدون تغییر در بسته بندی، تگ و برچسبهای کالا و به عبارتی دیگر عدم تغییر ظاهر کالا با زمان خرید آن باشد. این موارد شامل بسته بندی نیز میباشد.
کالای مرجوعی بایستی در بسته بندی خریداری شده مرجوع گردد.
پیش از مرجوعی کالا باید حتما به مسئولین پشتیبانی آنلاین اطلاع داده شود.
برخی کالاها امکان تعویض نداشته و دلیل آن میتواند عدم وجود موجودی در انبار باشد.
در این صورت با بررسی فاکتور خریداری شده مشتری و رعایت تمام موارد ذکر شده در مورد سلامت کالا مشتری میتواند کالا را با کالای غیر مشابه دیگری تعویض نماید.
محاسبهی هزینهی ارسال کالا
در صورت درخواست تعویض کالا هزینههای ارسال مجدد به عهده مشتری میباشد.
در صورت معیوب بودن کالا هزینهی ارسال و تعویض تماما به عهده سایت گلدن مزون خواهد بود.
انصراف از خرید
در صورت انصراف از خرید پس از ثبت سفارش در سایت و پرداخت آنلاین باید این موضوع را بسیار سریع به ما اطلاع دهید.
اگر کالا از انبار گلدن مزون خارج نشده باشد فاکتور مرجوع و وجه پرداختی پس از طی مراحل اداری و طی پروسه مالی و حسابداری به حساب مشتری واریز میگردد.
در صورت انصراف از خرید کالا پس از دریافت آن مشتری میبایست شرایط و دلیل انصراف را برای تیم پشتیبانی آنلاین گلدن مزون توضیح دهد در صورت موجه بودن دلیل مشتری پس از هماهنگی بدون باز کردن پلمپ بسته و تایید کارشناسان فروش گلدن مزون قابل بازگشت خواهد بود، علاوه بر این درصورت انصراف از خرید، هزینه ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود، توجه داشته باشید هر گونه تغییر در وضعیت محصول امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
پروسهی رسیدگی به تعویض و مرجوع شدگی کالا
با توجه به اهمیت پاسخگویی به شما فرایند این زمان را به کوتاهترین زمان ممکن تقلیل دادهایم و زمان اعلام شما به مدت 24 ساعت به درخواست شما رسیدگی میگردد.
تعویض کالا بستگی به موجود بودن آن در انبار گلدن مزون دارد.
ملاک عمل و اقدام مجموعه، نظر کارشناسان پشتیبانی و خدمات پس از فروش گلدن مزون است